Sizdenbirii1 Hatice_11 adetle beraber mi sayıyorsun yoksa adet bittikten sonra 1. Gün 2 gün diye mi sayılıyor acaba
tuba-berfin Hatice_11 yarını da degerlendirin . Ben 2 ocakta gördüm 3 gün degerlendirdim evvelsi gün beta 997 cıktı
Hatice_11 tuba-berfin inşallah bende bu ay güzel haberler alırım 🌸 tebrik ederim canım sağlıkla gelsin inşallah 🥰