Selam kızlar dün doktor randavum vardı gittim nst de sancım çıktı ve 1 cm acikliğim vardı doktor Altan muane etti Altan muane olduğumdan beridir çok sancılarım var belimde karnında bacaklarımda ve vajinamda daha 37 haftaligim doktor 10 gün içinde dogurmasan gel ben seni dogurtacam dedi sizce Altan muane olduktan sonra bu ağrılar ne için olabilir doğum sancısımı oluyor bu