Dün post atmıştım size 11 aralıkta regl olmuştum halsizlik sürekli uyku hali bugün adet sancısı gibi ağrıya uyandım ama adetim yoktu ağrım var sancim karnımda uykum var sürekli her neyse bugün wcye girdim oluyorum sanıp az pembe kan aktı peçeteye baktım pembe açık renk kan vardı akşam baktım birdaha yok şuan akıntı ve karın sancısı var aynı regl gibi sizce neden