Beril16 Kızlar merhaba, Gebelik şekeri ölçümü için 50 gr glukoz içmek sizce mantıklı mı? Bilmedigim için soruyorum. Sizce gebelik şekeri ölçümü yaptırmalı mıyım?
babyiscoming_ Beril16 yaptırmışken 75lik yükleme yaptırın 2 saat kontrol ediliyor ve 3 kez kan veriyorsunuz 50ye göre daha net sonuç gösteriyor doktor arada kalırsa bi 50lik daha yapmak ister bu sefer 100 mg almış olursunuz
Sdefbyrakc Beril16 ilk gebeliğimde yaptırdım zor veya zararlı birşey değil bence yarında randevum var 25 haftalık oldum bu hamileliğimde de yaptıracağım ilerde bi sorun yaşamaktansa baştan tedbir almak daha mantıklı
bade25 Benim doktorum ailenizde şeker diyabet hastası yoksa açlık tokluk sınırına da bakabiliriz dedi ben öyle yaptırmayı düşünüyorum ama bi başka doktor kesinlikle yaptırmalısın demişti
Beril16 bade25 Benim doktorumda kesinlikle yaptirmalisin dedi ama internette izledigim bazı videolarda önerilmiyor. Bende kararsız kaldım 😔 Sizlere danışmak istedim.
Beril16 Sdefbyrakc Haklisiniz bende yaptıracağım. Canan Karatay gerçekten yasaklanmalı 😅 Şu ana kadar okuduğum bütün yorumlarda herkes yapılmasını tavsiye ediyor. Genellikle Canan Karatay’ın videosunu izleyenler yaptırmak istemiyor. Eski dönemde yapılmıyormuş sanırım gebelik şekeri son donemlerde yapılıyormuş. Yani doktorlar son dönemlerde öneriyormus. O sebeple insanda ister istemez bir ikilem oluyordu.