Nusyaa İnan erken doğum daha zor oluyor, ememiyor, midesi az geliştiği için gaz çok oluyor, sarılık riski artiyor, ciğer gelismediyse de kuvez süreci oluyor. Doktorun ne zaman derse bor gün bir gündür ben de ikiz gebeyim 28. Haftamdayım inanilmaz agirlastim bir anda ilk oğlum da 35. Haftada doğdu küvez hariç tüm sorunları yaşadım o yüzden 37de dogsunlar diye dua ediyorum.