Ozzzzz Hamileliğimde en başlarda sancılı geçti ve düşük riskim vardı ( kanama, lekelenme ile progestan ilacı kullanmaya başladım).Şuan 28 haftadayım fakat aynı sancılar azalmakla beraber devam etmekte. Aynı durumu yaşayan var mıdır ?
sema-nurr Ozzzzz bende aynıyım 28 hafta oldum bugün serklajlıyımm erken doğum riskim var ve bebek bir yerde toplanıyor alt karın bölgemde baskı ağrı oluyor aslında bu haftalarda rahim iyice genişlediği için olabiliyormuş ama insan riskli olunca çok korkuyor inşallah bir şey yoktur