Ozlemmm3535 Selam kızlar, Cuma günü Çatlatma İğnem yapıldı İki yumurtam vardı biri 22 diğeri 17 mm Umarım bu ay olur 🙏🏼💖 Yarın doktora gideceğim yumurtalarım Çatlamış mı diye bakacak sizde durumlar nasıl 🎀
busra2512 Ozlemmm3535 güzel haberler almanızı diliyorum 🤲🏻🌸 benim ikinci çocuğum olacak eylül ayından bu zamana deniyoruz. Bu ay ilk defa ovülasyon testi ile ilerledim bakalım sonuç ne olacak 🤭 benim de bat 2 şubat
nilsmomy Ozlemmm3535 benimde 1 Şubat 2 kere yumurtama zamanı değerlendirdik bakalım nasip hicbir belirtim yok ama benim ilk gebeliğimde de regl tarihime kadar belirtim yoktu regl olmadan 2-3 gun once gogus agrisi ve regl gunu baslayan regl sanclisi gibi sancilarim olmuştu p yüzden susn belirti aramıyorum hic 😌
bdlakbrn Ozlemmm3535 benim bat 2 ya da 3 Şubat. 14. Gün yumurtlamam 15. Gün çatlama oldu değerlendirdik. Yumurtlamadan bir gün sonra estradiol verdim 89 çıktı. Yumurtlama geçeli altı gün oldu progesteron verdim 6.17 çıktı. Olur mu olmaz mı bilmiyorum umutlarım ölüyor bi yandan da içim içime sığmıyor bundan önce iki düşük bir kimyasalım oldu pıhtılaşma sorunum varmış Allah isteyen kimsenin kucağını boş bırakmasın 😔🙏🏻
Ozlemmm3535 busra2512 hayırlısı olsun hakkımızda inşallah 💖 Biz de Nisandan beri deniyoruz Üç aydır doktoru kontrolünde ilerliyoruz 🥹 Umarım bu ay tutar 🙏🏼 Beklemekte çok zor Sanki zaman hiç geçmiyor 🫠
busra2512 Ozlemmm3535 amin inşallah 🤲🏻 doktor kontrolü derken yumurta çatlatma falan mı yapıyorsunuz ? Evet beklemek zor gerçekten sabırsız oluyorum adet vakti yaklaşınca 😀
Ayseee34 Ozlemmm3535 3 Şubat benim de bakalım ne olucak zaman geçmek bilmiyor erken gebelik testi yapmayı düşünüyorum ayın 23 ünde
Ozlemmm3535 Ayseee34 Ben regl olmazsam yapacağım hemen erken yapmak istemiyorum zaten hamile kalsak bile beta hcg hemen yükselmeyecek Bir tane erken gebelik testim var evde ayın 1-2 sinde yaparım büyük ihtimalle 🥹
Ozlemmm3535 busra2512 evet evet reglimin İkinci gününde gidiyorum hep üçüncü günü klomen başlıyorum Haftada iki kez kontrole gidiyorum En son çatlatma iğnesi yapıldı Bugün kontrolüm var yumurtalar çatlamış mı diye 💖
Ozlemmm3535 nilsmomy benim vücudum on aydır belirti gösteriyor resmen ve ben on aydır kendimi her ay hamile zannediyorum o yüzden bende belirti aramıyorum artık 🥲 Ama beklemek çok zor daha çok var Zaman geçmiyor 🫠
busra2512 Ozlemmm3535 hakkınızda hayırlısı olsun Rabbim yüzünüz gülerek doktorun yanından çıkmayı nasip etsin inşallah 🤲🏻🌺
nilsmomy Ozlemmm3535 kesinlikle ben ilkinde tecrubesizdim ne zaman test yapılır vs bilmedigim için 7. Gün gecikme ile öğrendim ama şimdi sabredemiyorum bende regl günümü bekliyorum sabırsızlıkla
Ozlemmm3535 nilsmomy nilsmomy inşallah olumlu sonuçlar alırız canım benim ilk olacak hayırlısıyla 🙏🏼💖
nilsmomy Hilal_2302 dün mü gördünüz bizim dünde oldu ama takvimde 17 si görünüyordu o zaman iyi ki dünde olmuş belki benimde bu zamanlarda olmuştur yumurtlamam tutma ihtimali yükselir 😂
Ozlemmm3535 nilsmomy bizim de bu sefer biraz fazla oldu sanırım ve ardı ardına oldu 4 gün umarım tutmuştur 💖 saat 13 de randevum var inşallah çatlamıştır yumurtalarım 🙏🏼
nilsmomy Hilal_2302 hiç kullanmadım daha önce ilk gebeliğim takvime göre olmuştu bakalım bu nasıl ne zaman olur nasip🤲🏻