mucizemom8 çıkmadık candan umut kesilmez derlerdi öyle evet canımmm burda seni bu yoldan geçenler çok iyi anlar ben 14 yıllık evliyim ve ilk günden beri sıfır korunma 3 tüp bebek kaybım var ve biri yüzde bir ihtimal olan şey bende oldu tüpe yerleşti kemoterapi iğnesi ile düşürdüm eğer yaşaydı 8 yaşında olacaktı 🥺gitmediğim doktor kalmadı öyle uzman değildi doktorlarım doçent yada profesördü ama olmadı sorunum tıpta açıklanmayan kısırlık çünkü hiç bir sebep yok olmaması için bizim zorumuzla 3 kayıptan sonra doktor gen testi yaptı bende hafif pıhtılaşma çıktı doktorun bana dedi bebe aspirini kullan fayda edeceğini sanmıyorum ama kullan şuanın parası ile 500bin TL harcadım 2017de hamile görsem acaba anne olacak mıyım derdim içimden hep 🥺eşime boşanalım bile dedim 🥺 ama doktor varya doktor o kadar önemli ki 1 yıl önce doktor buldum başladık tekrar tüp bebek tedavisine o kadar çok tahliller ilaçlar kullandım ki ben bile şaşırdım doktorum ince eleyip sık dokudu şöyle düşün transefer öncesi transfer gününe kadar kortizon bile kullandım bebeği vücudum zararlı birşey görüp atmasın diye bunun yanında iğneler ilaçlar saymıyorum bile mesela sayabildiğim 450 tane iğne vurdum kendime ama bu sefer dedimki olumsuz hiçbirşey düşünmeyeceğim çok şükür oldu bu sefer bebeğim ama ilk üç ay aşırı ama çok aşırı kanama uyuz alerjik egzama herşey oldum 4 ay yattım sadece tuvalete kalktım normal yaşantımıza yeni yeni geçiyorum şükür Allah’a ki 5 aylık olduk rabbim hepimizin kucağına almayı nasip etsin 🤲 isteyenlere de kolaylıkla kucağını doldursun 🤲 Olumsuzluğa SAKIN AMA SAKIN yer verme kalbinden öperim ❤️🫂 dualarımdasın 🤲🤲