Kumru82 canım benimde ilk gebeliğimde kese aşağı yerleşmişti kanama vardı ara ara en son düşürdüm bebeğimi kürtajsız bir ay adet oldum sonra hamile kaldım şimdi 12+1 oldum sıkıntı yok çok şükür. Üzülme herşey Allahtan İnşallah sağlıklı bir bebeğin olur. Kürtajdan sonra üç ay ara vermek çok önemli rahmin toparlansın canım biraz.