nesee123 Merhabalar 26 aralık 2024 son adet tarihim 1 hafta sürer ve döngüm 30 gündür. 11 12 ocakta korunmasız ilişki oldu adetime 3 gün kaldı erken gebelik testi yaptım ve silik çıktı sizce var mı (anlayamadım
mucizemom8 nesee123 silik çizgi varsa gebelik ihtimali vardir emin olmak için kan testi ver bence inşallah istiyorsan vardır gönlünce olsun 🙏
nesee123 Görseli ekleyemiyorum ekleyebilsem göstericem anlayamadım😒 ilk çocugumda adetten 5 gün önce öğrenmiştim ama onda çizgi netti ilişkinin üstünden daha 10 gün geçti ondan mı acaba
mucizemom8 nesee123 altaki teste çok ince var gibi ama bence bir kaç gün sonra tekrar edin yada emin olmak için kan verin çok yenidir ondan silik çıkmıştır
mucizemom8 nesee123 on gün çok erken en az 17 gün olmalı ovulasyon testi yapınca yumurtlamadan 17 gün test doğru sonuç verir bir kaç gün daha bekleyin derim 🙏
nesee123 mucizemom8 25i adet tarihim zaten. Aslında dediğiniz gibi adet tarihinin geçmesini beklemek lazım ama merak işte😁
mucizemom8 nesee123 anlıyorum sizi insan heycanlaniyor ya bende bazen erken davraniyorum inşallah gönlünüzce olsun 17 günü bekleyin yumurtlama gününüzü biliyorsanız ben ovulasyon testi yaptıgim da 17 gün görmüştüm pozitifi😊
nesee123 mucizemom8 ovülasyon uygulamada ayın 10u gözüküyor ama 11 ve 12sinde ilişki oldu sadece inşallah olur😇
mucizemom8 nesee123 inşallah canım Allah gönlüne göre versin inşallah olur biraz daha bekle güzel haberler sevinirsin inşallah ♥️😍