Açlık gebelik şekerin varsa 90 100 arasında tutmaya çalışıyorum endokrin uzmanı öyle söyledi. Toklukda haftada 3 kere en fazla 140 ı geçmeli demişti. Diyet yapmıyorsanız dahiliye doktoruna gidip değerleri gösterin diyetisyenle de görüşüp diyet yapmaya başlayın