Ben ilk gebeliğimde gittim kanamam vardı ona rağmen bana bişey söylemedi kan uyuşmazlığımız var iğne yapılması gerekiyormuş kanama olduğunda iğne felan da vurmadılar ve bebeğimi kaybettim ikinci kez hamileyim yine lekelenmeler oldu başka doktora gittim tabi ki hemen iğne yapıldı ve çok şükür bebeğim benimle benim için önerilecek bi doktor değil kesinlikle