Arkadaşlar merhaba ben ilk önce 5hafta 4 günlük dediler keseyi görünce sonra bugün tekrar gittim ve 6 hafta 3 günlük olmuş oluyordu ve orda kese büyüyor ama içinde bebek yok göremedik bekleyeceğiz dediler sonra dayanamayıp bir özele gittim ve alttan muayene de keseyi görüp 4 hafta 5 günlük dediler ve bebek yok göremiyorum bir hafta bekleyeceğiz diyorlar çok stres oldum bu şekilde başına gelen oldu mu acaba normal mi bebek görülmemesi