Smbemdy Iki isim.koymayi düşünüyorum tek isim olsaydi Aren koyardim ama iki isim istiyorum.. @rumisam @Acelya11 @poyrazmom_ @AnayimBenAna_ @Hasret72 @eefkk
staRmama Smbemdy mis gibi Türkçe isimler varken neden kızlar anlamıyorum yanlış anlama ama telaffuzları da çok zor bu isimlerin
Smbemdy staRmama benim 4. Oglum olacak digerleri 2 isimli dedigin gibi isimleri zaten koydum simdi bulmakta zorlaniyorum 🤭
ertonunannesi23 Smbemdy muaz Aren güzel illa iki iisim koymak istiyorsanız tanıdığım 2 muaz var çok uysal tatlı çocuklar
Talentedmom Smbemdy arenin yanındaki isimleri zor okunuyor daha telaffuzu kolay isim olsa daha iyi olur
Suavage_mom Neden böyle Arap isimleri ? Yanlış anlamayın meraktan soruyorum tuhaf isimler çünkü etnik kökeninizden kaynaklı mı?
Suavage_mom Smbemdy ama işte anlamları Arapça da o şekilde yani Türkçe de de bu anlama gelen bir çok isim mevcut. Çocuğun daha doğmadan yurt dışı vizesini iptal etme bence aren güzel ama 😂😂😂
staRmama Smbemdy kuzum bir sürü isim var özümüzü unutturmayalım biz Türküz. Alptuğ Cihangir Kağan-Kaan Alp Turan Barlas Benim oğlumun adı Kağan ikinci oğlum olursa barlas koymayı düşünüyorum 🩵