Kızlar merhaba kızımin geceden beri ateşi var öksürük birazda ishal doktor influenza olabilir dedi enfluvir şurup verdi yaklaşma sanada geçer dikkatli ol dedi bende 37 haftalık hamileyim ama bende çok hastayım maalesef boğaz ağrısı burun akıntısı her yerim ağrıyor hiç halim yok acaba acile gitsem bana serum falan bişey verirler mi ayakta duramıyorum resmen kötü oldum şuan baya ilk defa hamileyken hasta oldum önerileriniz nelerdir 😔