kızlar adetime şuan 5.6 gun var ama yumurtlamamin 10 cu gunu ince kağit test yaptım kac gundu yapiyordum bembeyazdi hatta dun yaptim çikmadi ayni marka. sabah yaptim ilk idrarla 5 dakikada ince bi çizgi oluştu kizmda boyle olmuştu. şimdi bekliyorum adet gunumu adet olmazsa Test yapicam sonra doktora gidicem dunden beri gogsumde afif sizi oluyor birde kasigimda biseyler oluyo . bekliyip gorucem hayirlisi eger adet olursam dogum kontrol hapina başliycam.
onemli bisey sorucam ben vitamin c ve collejen kullaniyorum acaba hamilelik şuphesi var ya birakmalimiyim ilaclari atiyorum buraya