Levmel kesinlikle bayılıyorum bu kadına. Yarı resmi bir doktor ne çok samimi ne çok ciddi. Kontrole gittim seni göndermem doğuma almam lazım dedi. Yoksa gebelik zehirlenmesi yasiycaktim. Preaklampsi dedi. Ve bebeğim doğar doğmaz kakasıni yaptı. Eğer biraz daha geç kalsaydık. Düşünmek istemiyorum. Çok bilgili ve ilgili bir doktor.