Sedef-0131 Kızlar merhaba 13+3 1 aydır uyuzla uğraşıyoruz kwellada losyon kullanıyorum ama ne fayda geceleri yatamıyorum kaşınmaktan heryerim yara oldu yaşayıp atlatan yardımcı olan var mı
ZeynepDuru17 Sedef-0131 üvey annem herkes yakalanmış bir yaşına geldi.kardesim hala gecmedi ne varsa denediler en son bı ilaç vardı ama bilmiyorum ne olduğunu öğrenirsem.yazarim
Esum48 Sedef-0131 kwelledayi doktor mu verdi ? Ben gebelikten once yakalandigimda vermisti onu kullanmistim. Gebelikte yakalandigimda ise sakincali bu dedi. Ozel karisim yazmisti eczaenede hazirlatip onu kullandim 1 haftayi falan bulnustu gecmesi
Bubu_ Sedef-0131 gebelikte her ilacı vermiyor diye biliyorum özel karışımlar yapılıyor ben emzirme döneminde sorunsuz her kremi kullanmıştım ama bebeğim küçüktü bebek için özel karışım yaptırmıştı doktor
Sedef-0131 Esum48 evet kwelladayı uzman doktor verdi kullanabilirsin dedi ama hiç faydası olmadı nasıl bir karışımdı bende yeni karışım aldım sarı renkte kokusu yanık gibi hatta değişik 3 gün üste üste sürülmesi gerekiyor dedi aynısı mı acaba nasıl kullandınız onu
Esum48 Sedef-0131 evet 3 gun kullaniliyordu yanlis hatirlamiyorsam1 hafta ara verdik tekrar surmustum 3 gun.