sema16 Kızlar ilaçlarınızı kesinlikle birgün bile aksatmayın sonradan vücud çok düşüyor ve çeşitli sorunlar yaratabiliyor ben kızımda hiç içemiyordum çok şükür bu hamileliğimde sadece bi kaç kez aksattım ama şu an düzenli bi şekilde kullanıyorum