Handey aşı yokmuş ellerinde o yüzden yapmadılar ama arayıp randevu vermeyi biliyorlar üfff salaklar valla 😐 ayyy evet yaptırdım😍😍😍 çok güzeldi bebeğim çok şükür gayet sağlıklı ama bende bir sıkıntı var üterin arterde çentik varmış tansiyonuma çok dikkat etmem gerekiyormuş 27.haftaya kadar kaybolmazsa sonrasında bebekte gelişim geriliği yapabilirmiş birde rahimde miyomum çıktı ama sorun değil miyom dedi