busraoz97 hanımlar klomen ilacı kullandım pazar günü bitti ilk ayda hamile kalan var mı ? kaçıncı kullanımda hamile kaldınız
bsrm busraoz97 klomen degilde letrozol kullandım pcos vardı onunla birlikte ovuslasyon testi ve bir gebenin günlüğünün takviyelerini kullandim ve ilk ayd aoldu çok şükür sizinde olur inşallah
Lavinyam06 busraoz97 babada doktor bugün yazdı adetimin 3. Günü ne zaman başlayacağım ilaca sormayı unuttum
Gamzeli-annee busraoz97 iki hamileliğimde de ilk aydan hamile kaldım canım doktorum gün söylemişti o günleri değerlendirmiştim
busraoz97 bsrm bende de pcos var klomen verdi bitirdim inşallah güzel sonuçlar alırım amin inşallah canım🩷