Merhaba arkadaşlar
Sanırım idrar kesesi,yani tam bebişin olduğu yerin altında ara ara acı oluyor. Sancı gibi değil de bişey batıyor gibi oluyor geçiyor. Bugün tuvaletim de çok sık geliyor, sanki bebiş sürekli oraya baskı yapıyor gibi. Sizce normal mi