Simge_gunes gevezeyazar1 Çokkkkk sevindim Allah sağ Salim kucağınıza almayı nasip etsin inşAllah hayırlı olsun çok mutlu oldum sizin adınıza 🤲🏻🤲🏻💖💖💖💖
gevezeyazar1 Simge_gunes çook teşekkür ederim Allah razı olsun burda bana destek olan içimi rahatlatan insanlar iyi ki varsınız
Simge_gunes gevezeyazar1 Yarın benimde randevum var 5+3 oluyorum yarın kese görmek için gideceğiz dua eder misin bana da 🤲🏻💘
Neslihan_27 Kızlar bende 5 haftalık hamileyim dün iki defa kahverengi akıntı vardı az önce de kırmızı kanama oldu çok fazla değil az oldu da sizce nedendir eşimi bekliyorum hastaneye gidicez burdan da yazayım fikir alaym dedim