szyklm Merhaba anneler, bu vitamin miğde bulantısı yapıyor mu sizlerde de. Başlarda hiç yoktu ama bu aralar sıklaştı. Dün akşam içmedim vitamini bugün iyiyim çok şükür ama içtikten sonra istifar ve öğürmeyle geçiyor günüm benim gibi olan var mı aranızda ?
Caglaaa szyklm bende kullanıyordum sonra bıraktım bu ilacı doktorum bırakma yemeklerden 1 saat önce yada sonra iç dedi ama ben dayanamayıp bıraktım
Masal03 szyklm bende 3. Aydan beri kullanıyorum son zamanda banada olmuştu ama hemen içip üstüne meyve yiyorum balık yağı yoğunya ondan yapıyo olabilir kızlar
Gkayra szyklm bende 12.haftama kadar kullandım...hiçbir yan etkisi olmadı sonra doktor biraktirdi kan ilacına başlattı.doguma kadar onu kullanicam aslında kan ilaçları daha çok bulantı yapıyor...
Seda54 szyklm bende kullanıyorum canım hatta başlayalı 2 Aydan fazla olabilir ama hiç böyle birşey yaşamadım herkese farklı etki edebilir doktoruna bi danış ilacını değiştirir canım
Rmk Ben de kullanıyorum bazen miğde bulantısı ve istifra oluyor bazen olmuyor ama kullanmayı bırakmadım çünkü et balık yumurta yiyemiyorum
Caglaaa szyklm evet canım normalde benim hiç mide bulantım olmadı hamilelik boyunca ne zaman bunu içsem bulanıyordu bende bıraktım ama doktorlar bırakma taraftarı değil kötü örnek olmayayım 😊
eypo Bende kullanıyorum 1 haftadır ama hiç mide bulantısı yapmadı bende..normalde de midem bulanmadı çok fazla belki ondandır
szyklm eypo başta banada olmadı canım 30 kapsül zaten 13. Kapsülümü içtikten sonra bulantılar öğürmeler başladı 😔 kontrolüme kadar bir ara verim kendimi bi dinlim diyorum 🤔
szyklm Gkayra yandım o halde 😫 hiç miğde bulantım olmamıştı şuan miğdem bulandıkça hamileliğimi yaşayamıyorum 😫
eypo szyklm gün aşırı iç canım ben doktora demir fazlalığından şüphelenip soru sormuştum o da öyle dedi bigün onu bigün kan ilacını iç diye.demekki sorun olmaz ki öyle bi öneride bulundu
2kedi1bebek Ben de kullandım 37. Haftamda bıraktım . Ben yemekten yarım saat önce içiyordum sadece başım dönüyor gibi oluyordu. Yalnız bebek için çok faydalı kilo aldırıyor 😊🦋
mrsgolge szyklm ben 1 aya yakındır kullanıyorum sabah kahvaltıdan sonra içiyorum bulantı vs yaşamadım