Ozlemmdnr Bugün 5+5 hafif lekelenme oldu doktora gittim bi sorun yokmuş kese bebek göründü sizler ne hissediyorsunuz 5. Hafta da 🥹 ayrıca doktor sürekli vajinal ultrason yapıyor zararı olurmu acaba küçük olduğu için karından görünmeyebilir dedi
Gizem1504 Ozlemmdnr merhaba bende 5 hagtalık olacağım bugün keseyi gördük karından 2 hafta sonra bebek için gideceğim 💜🌸
Edizhr Ozlemmdnr 5+5 im uygulama ya göre daha Dr gitmedim 2 hafta sonra gel dedi ama içim içimi yiyor ☺️
Ozgeee22 Ozlemmdnr Merhaba bugün katıldım bende bu kervana 🙈 6 gün gecikmem oldu test yaptım ve pozitifffff. Takvime göre 5+0 şu anda. Yarın ilk kontrol için randevu aldım. 1 yaşında bir kızım var bu baya bir sürpriz oldu 😍
Ozlemmdnr Ama 15 gün gitmicem iyice büyüsün bebiş hem karındanda görünmüş olur vajinal muayene çok önerilmiyor doktorlar demiyor ama çevredikler önermiyor
Zananur Ozlemmdnr ben bir talihsizlik yaşadım o yüzden geç gidin ama alttan muane olmayın kızlar asla tavsiye etmiyorum 😔🥺
Gulcee9 Gizem1504 Ne şanslısın cok sukur bende kusma yok ama bulanti cok fazla ozellikle sabahlari kahvalti yapmak bile iskence oldu.