Asyamomy27 11+2 oldu doktor bir tahminde bulundu ama emin olamadi cok kucuk dedi cinsiyeti bilenler tahminde bulunabilirmiiii, 🥰🥰🥰❤️ @Elamomy @staRmama
kubra_1206 Ben de 11+4’deyim doktoruma kontrolüm vardı bugün, tipi erkeğe benziyor dedi ama bilemedik meraklardayım ben de 🙈
kubra_1206 Asyamomy27 ay evet 😂 erkek senesi heralde cidden bu sene rüyamda da nir kaç defa erkek gördüm de hoş sağlıklı olsun da insan merak ediyor sadece 🤓
kubra_1206 Asyamomy27 ay ben sormayı unuttum boyu 5cm ama kilo kaç olmuş unuttum heyecan yapıyorum kendisini görünce 🤓
Asyamomy27 kubra_1206 valla aynen benim ikinci gebeliğim sahada çok merak ediyormuş insan kızım var ikinci ne olucak diye merakla bekliyoruz 🥰 tabiki fark etmiyor hayırlısı neyse o olsun sağlıkla kucağımıza alalım inşallah 🤲😍
kubra_1206 Asyamomy27 ben üç aşılama yaptım, bekle bekle dene dene olmadı, tüp bebeğe başlamak için muayeneye gittim doktorum hamilesin dedi, hepimiz şok 😂 Amin önemli olan sağlıklı sıhhatli olmaları geri kalan önemsiz 🥰