Byzz61 Adetim 2 gün gecikince test yaptın negatifti. Bir daha yapmadım ama hala olmadım ve aşırı akıntım var bembeyaz sizce bir daha yapayım mı olma ihtimali var mı
Kbrnur92 Byzz61 benimde 6 gün gecikti bu sabah test yaptım çok silik çıktı ikinci çizgi Perşembe günü kan vericem bakalım ama bende akıntı falan yok