UFyldz Arkadaşlar betam geçen hafta 50 sonra 160 a yükselmişti şimdi baktırdım 47ye geri düşmüş adet sancım vardı o yüzden gitmiştim eve gelir gelmez kanamam geldi kimyasal gebelik dedi doktor.. çok üzgünüm.. 😢
35Hatice UFyldz geçmiş olsun ben de geçen ay yaşadım. Benim de önce 56 çıktı 4.haftada 160a kadar yükseldi sonra yavaş yavaş düştü. Burda bi sürü insanla konuşmuştum okudum meğer çok insan yaşıyormuş. Üzülme bi sonraki ay tekrar gebe kalabilirsin 🥰
redflowers UFyldz canım zor biliyorum ama üzülme bende eylülde kimyasal gebelik geçirdim sonra ekim1 de hsg çekildim ve şuan 13 haftalık hamileyim çok şükür 🤲🏻☺️
UFyldz 35Hatice redflowers Elimde değil maalesef.. hah nedir neden çekildiniz? Şimdi kanamam bitince tekrar denemelere devam edebilirim demi yoksa beklememiz gerekiyor mu
UFyldz 35Hatice çok teşekkür ederim 😔 sonrasında ne yaptınız? Nasıl bi süreç bekliyor beni merak ediyorum
redflowers UFyldz ben hastanede çekildim kendi isteğimle sanırım o çok işe yaradı tabi ki beklemeni gerektirecek hiçbir şey yok devam edebilirsin