As38- 16 hafta oldu hala mide sorunları yaşıyorum bulantı, kusma, yanma, boğazında genzinde yanma karıncalanma sürekli sorun yaşayan var mı benim gibi doğru düzgün beslenemiyorum hemen şişiyorum kiloda alamadım ne yapmalıyım?
Bmoon As38- Hiçbirşey fayda etmiyor canım aynıydım son zamanlar iyice reflüden yanmadan zor yemek yiyordum Gasvin şuruplar, tahinler önerdiler hepsini denedim hiçbiri fayda etmedi bana
tubavarlikk As38- hamileliğin en zor kısmı bu sanırım , ılık ballı süt içmeyi de dene canım yatarken bazen bana iyi geliyordu, ayrıca hamileliğinde kusan kişilerin bebekleri daha sağlıklı oluyormuş bi tıpçının kitabında geçiyor bu da yüreğine azcık su serper belki 🥹❤️
As38- Bmoon soğuk süt dondurma rennie duo şurup soğuk olan ne varsa denedim olmuyor daha uzun bir zaman var tüketti bu mide beni çaresiz kaldım 😮💨
As38- tubavarlikk onuda deniyim bir belki faydası olur ilk defa duydım öyleyse iyi bir haber teşekkğt ederim 😃
Fatma1042 Bemde yanma çok fazla başından beri 7. Ayı dayım 3 kutu şurup bitirdim. Yediklerinle elbette alakası vardır ama ben ne kadar dikkat etsemde yanıyor bazen de şalgam acı vs yesem bile yanmıyor ben biraz kendiliğinden oluyor diye düşünüyorum açıkçası yedipimle cok alakalı değil
As38- Fatma1042 bende limon yedim aşırı canım çekmişti onda hiçbir şey olmadı onun dışında ne yesem yakıyor yakmayan şeyler yiyorum dikkat ediyorum gene oluyor bende iki kutu bitirdim hala içiyorum şurup