İdrarımda şeker yüksek çıkınca doktor tekrar şeker takibi yapmamı istedi,tokluk şekerim iyi çıkıyor ama açlık şekerim düşük çıkıyor az önce 55 çıktı başka parmaktan aldım tekrar ölçtüm 61 çıktı pek anlayamadım ara öğün yapmıyorum diye mi böyle düşük çıkıyor acaba