Ezgikartl Kızlar merhaba hamileliğin 4. Ayına görmekteyim bugün pembe akıntım oldu gece yatakta dönerken hafif agrı oldu bugün gündüzde yine sağ kısmımda agrı oldu hafif devam etmekte suanda yaşayan varmı acaba bu durumu normalmi
deniz_95 Ezgikartl gebeliğin hiçbir anında kan normal değil üstelik pembe kan bence hemen doktora gidin