Diyabetlianne anladığım kadarıyla kadın doğumcular ilk üç ay tamamlanmadan ilaç vermiyor. Üroloji uzmanı işte enfeksiyon ilaçtan daha zararlı tedavi olmalısınız diyor. Verdiğim ilaç gebelerin kullanabileceği bir antibiyotik dedi. Özellikle sordum bebeği etkilemez dedi. İçende çokmuş artık Allah’a dua edede içiyorum inşallah bir an önce geçer hepimizden 🙏🙏