Karabiber123 aysenurx ilk başlarda gitmiştim ama çok boş olduğunu gördüm acildende 1 kere gitmistim paramızı ödeyip çıkmıştık ama ertesi gün ödemediniz diye tekrar para istediler vasat bur hastane
hatice3553 aysenurx ben doğum yaptım orda 1,5 yıl önce rezil bir hastane ilgi yok çocuğumu boş yere yenidoğanda yatırdılar yargı sürecinde şuan konu kadın doğum doktorum hüsnü bey idi onun dışında hiçbir şeyden memnun kalmadım
User658383839 Ahsenugur Nil hoca gerçekten çok iyi bir doktor imkanım el verse bütün kontrollerime ona giderim🥲