İnstagramdaki herkesin her dediğine inanmamak gerekiyor.
Eskiden her şey doğaldı. Hormon yoktu, tarım ilacı yoktu o yüzden birçok vitamin gıdalarla takviye ediliyordu ama ne yazık ki günümüzde mümkün değil. Folik asidin metafolin olanını kullanmak lazım.