Ben ilk gebeliğimde gebelik şekeri yaşadım , çok insanın başına geliyor. şeker yüklemesinden sonra diyete başladım çok da dikkat ettim. Şakaya gelecek bişey değil yüksek şeker maazallah anne ve bebek ölümleriyle sonuçlanabiliyor. Bunu söylüyorum ki dikkat edin diye normalde ben de diyet yapamayan biriyim valla korkudan yaptım 😥 bana artısı da oldu hamileliğimi toplam 7 kilo alarak tamamlamıştım . Şimdi size muhtemelen diyetle şeker takip cihazı yazacaklar ve belli zamanlarda ölçüp not etmenizi isteyeceklerdir , diyet ile kontrol altına alınmıyor ise insülin başlatacaklardır