Fndsta47 Arkadaşlar kontrole geldim 4 cm açıklığım varmış çatı muayenemde 39+2 yiz . Doktorum yatışımı yaptı . Sizden dua bekliyorum hamiş annelerim . Umarım buraya pozitif doğum hikayemi yazmak nasip olur
Susu45 Fndsta47 sağlıkla kucağına al bebişi inşallah bir avazda doğurursun rabbim yardım etsin 🙏🏻🙏🏻🙏🏻
denizin__annesii Fndsta47 Allah bir nefeste kurtarsın inşallah hayırlı ve kolay bir doğum olur senin için çok dua et Ayetel Kürsi oku
Fndsta47 Amin arkadaşlar çok teşekkür ederim rabbim sizlerinde Allah yardımcısı olsun , henüz doğurmadım suni sancı alıyorum doğumu bekliyorum
Fndsta47 Acelya11 benim rahim ağzı yukardaymış o canımı yakıyor . Doğum bu kadar canını yakmıyo dediler