Dün doktora gittik hem tup bebek surecımı anlatmak hemde takıplı olmak ıcın kan verdıgımde 1000 çıkmıstı 4+2 ydık dun altan muayene etti boyle ufak susam kadar bı kese görünüyor dedi ama cok erken bunu söylemek ıcın dedi cuma tekrar cagırdı ozamana kadar gorulur mu acaba eger olmazsa diğer hafta bıdaha bakarız dedi normal bir durum mu acaca