Şimdi ben gurbetteyim. 38 hafta oldum. Ailem geldi şehir dışından abimler de geldi. Ve hepsi evime ilk kez geldi bir hafta duracak abimler hep bende kalmıyorlar ama. Ablam yakın ona da gidip kaldılar. Ama ben duramıyorum onlarda yardım ediyor her şeye ama yerlerini bilmedikleri için sürekli kalkıyorum. Haliyle yoruluyorum. Bu hareket halinde olmam normal doğuma da hazırlık olmuyor mu ? Bir de inanın hamileliğşm boyunca hiç çıkıp yürümedim hep evdeydim ailem gelince hareketlendim. Yoksa hep oturayım mı erken doğuma sebep olur mu ? Bir de son olarak grip oldum bugün daha beterim bütün akıntısı ve gözler perişsan ne içeyim ?