Elif_2393 Hayırlı günler kızlarrr… Ben 20+2 deyim bu ara acayip bir kalça ağrım oluyor yürüyemiyorum bu normal mi sizlerde yaşadınız mı acaba
Tugba_turk46 Elif_2393 hamileliğimi öğrendiğimden beri yaşıyorum helede 15. Haftadan sonra artık popomun üzerine otursam batıyor kalkarken kitlenip kalıyorum şuanda 26 hastalığım çok fena ağrılarım oluyor sağ salim bir doğum yapsaydık
Ftmnnr Elif_2393 30 lardayim hala yaşıyorum magnezyum eksikliğinden kaynaklı muhtemelen ben magnezyum hapı kullanmak istemedim doktorunuza sorarak bı magnezyum başlayabilirsiniz ben masaj yaptırıyorum azıcık rahatlatıyor ama tamamen tabiki geçmiyor
Elif_2393 Tugba_turk46 bende ayağa kalkınca adım atmakta zorlanıyorum yaaa inşallah hafifler bir nebze