Eszr aynı haftada aynı durumdayız ben dayanamadım ve pastili kullandım iyi geldi bi sıkıntı oluşturmadı ama viks nefesimi çok daralttı ve göğsümü yaktı korktum hemen sildim. Hastalığım küçük ve bitkisel desteklerle asla geçmedi son olarak agumentin 1000 mg ve aerus verdi doktor bu lar baya ağır şeyler. Daha geçmezse hastanaye yatırıcam dedi. Bebeğe zararı olmaz korkma dedi demekki bir pastilim hiiiiiç zararı olmaZ. Tabi doktorum beni tanıyor o antiyi içmeyeceğimi de çok iyi biliyor 🤭