gezginanne_ Merhaba,Sezeryan olunca hemen süt gelmemesi durumunda süt sağımı yapılıyor mu?Giyilebilir göğüs pompası aldım,onu hastaneye götürmeli miyim sizce?Bazı yerlerde ilk beş gün süt sağılmaz diyor ama sağıp uyarsam gelmesi hızlanır mı
mlkkk gezginanne_ ben doğum yaptığımda ebeler elle sağım ve manuel pompa istedi ama manuel pompa hiç bir işe yaramadı elektrikli olsa daha işimi görürdü hastanede. zaten eve geldiğim gibi göğüslerim süt doldu sertleşti sağım yapmam gerekti ama diğeri işe yaramadığı için hemen elektrikli aldım. Bu doğumumda da sağım olmasa da göğsümü uyarması açısından götüreceğim bende hastaneye
Neferut gezginanne_ evet yaptırıyorlar benim de sütüm gelmedi hemen süt sağma makinası istediler sağmam için
aycinelizsmom gezginanne_ canım 10gün önce sezaryen doğum yaptım. Hastanede manuel pompa ile sağım yaptım sütüm öyle geldi
gezginanne_ aycinelizsmom teşekkür ederim bende ekleyeyim çantaya.bazı hastaneler yara oluyor diye sağım yaptırmıyormuş ondan arada kalmıştım
numix Ben yanıma giyilebilir göğüs pompası götürdüm fakat hiç kullanmadım. Bol bol bebeğimi emzirdim böylelikle 2. gün sütüm geldi. Göğüs pompası göğüsleri yara yapıyor ben kullanmadım.
gezginanne_ numix bende bu yara olayından dolayı kararsız kaldım,o arada mama mı verdiniz acaba bebeğe
Bmoon gezginanne_ İlk günler çok hassas oluyor canım elle sağma pompalarından almıştım onunla yaptım makine çok fazla çekiyor yara yapabilir ilk zamanlar için