Pinarkorkmazer aaa ben yurtdışında olduğunuzu anlamamıştım, belki de balığın tadı farklıdır 😅 gebelikte ben de ilk aylarda tiksindim ve balık tüketemedim, normalde haftada bir gün yiyordum. Bana da doktorum balık yağına gerek yok dedi, ama kramplarim çok oluyordu magnezyum ve kalsiyum kullandım. Tabi bazı uygulamalar farklılık gösteriyor sanırım ülkeye göre, aslında burada doktordan doktora da farklılıklar oluyor 🤷🏼♀️