Abilikardesli kahvesever__ gelin beraber olsun kaynanamlarda gelecekmiş oda tarhana çorbasıyla börülce yemeği yapmış 🤣
kahvesever__ Rabia_1634 afiyet olsun harika bir lezzet Kayseri de yaşadığım yıllardır çok güzel oluyor
Kubra_811 kahvesever__ canım çok uzun zamandır yaprak sarması çekiyor o kadar üşeniyorum ki yapmaya işten gelince😍😍 annemle kayınvalidem sözde yapacaklar ikisini de sürekli koşturuyor. Afiyet şeker olsun
kahvesever__ Kubra_811 ah ah bende sarıp dondurucuya koyorum çıkarıp pişiriyorum arada pratik oluyor iki çocukla sarmak çok zor oluyor yoksa keşke yakın olsaydık 😊sizede ikram ederdim
Kubra_811 kahvesever__ bizde de bu akşam et sote,patates püresi,cacık var. Dünden kalan mercimek çorbam da var. 3.04 gündür eşime geçiştiriyorum hazır gıdalarla çok halsiz ve hastaydım. Bugün gönlü olsun @ seviyor ama @ kavurıcam ahahah