Dostlar sorum başlıkta zaten. Ben ev doğumu planlıyorum normalde ebe ile anlaşmalıyım fakat çok zor bir dönemimize doğum geldi ebeye ödeyeceğim max ücret 20.000₺ fakat onu bile ödeyemeyecek bir durumdayım. Devlet hastanesi ile ssvd konuşsam kabul edilir mi? Veya sancılarımı evde çekip öyle son anda hastaneye gitsem açıklığım olsa bu sebeple mecburi normal doğurturlar mı?
İlk çocuğum 10 cm açıklık ile(3gün çektim ve kendi sancılarımla gelmiştim 10 cme) sezeryan olduğu için normal doğum yapmış gibi sayılıyormuşum bilimsel olarak. Ama merak ediyorum her hastane yapar mı ssvd