Tosbalak zehraakrsu25_ 5.36 ile hamile kaldım gebeliği engel değil ama 2nin altında olması isteniyor ilaç tedavisi ile düşürülüyor korkmayın
Tosbalak zehraakrsu25_ 8.ayımdayım halen içiyorum haşimatoymuşum ömür boyu içicem muhtemelen. Dahiliye yerine endokrinoloji bölümüne gidin tiroidlerinize de bakıyorlar ultrasonla hamilelik için daha iyi olur detaylı muayene
Sahra25 Of benimde 3.47 çıktı doktorum herhangi bi sorun olmayacağını söyledi bende randevu alıcam dahiliyeye
Mirayy_21 zehraakrsu25_ benimde 0.010 tsh ım endokrin doktoru dua et yüksek değil dedi o yüzden dahiliyeye görünün o endokrin e gönderir içiniz rahatlar gebelik sürecinden dolayı oluyor
Tutaste_ zehraakrsu25_ yok doktoruna soyle ılaç yazsın düzenli iç sakın aksatma bebeğe geçmesin senden