Mmehtappp Kızlar 15 haftalık hamileyim domuz gribi oldum iki gündür kötüyüm hastaneye falan gittim iki gecedir ateşim çıkıyor iniyo ama memelerim hep 38 de yüksek gösteriyo sizce normal mi yani hamile olduğum için mi yoksa hastalıktan mi