Amine afra mi? Betül mü ? Karar veremiyorum.
Ada1111 amine güzel de afra uymadı gibi
.
deletedmom43191 Afra yı cok begendim ama herkes olumsuz yorum yapınca kafam karıştı
Ada1111 yani afra hiç hoş durmuyo
Afra tek başına güzel betül güzel bi isim değil bence
dygsss Telaffuz açısından mi ?
Ada1111 pek hoş bi isim değil bence
Eğer kızım olsaydı Amine benim de düşündüğüm isimlerden biriydi ❤️
Zlmm Çevremde hiç yok onun için bilemiyorum 🙈
Ada1111 daha güzel işte ilk sizde olur ☺️
C-Amine Betül