Hiragl Catlatma ignesi oldum 10 ocakta . Bugün 11. Gün ama süreç nasıl oluyor bilmiyorum heyecanlıyım da bilen deneyimi olan var mi
Zdiyebiri 8143 neden çatlatma iğnesi oluyorsunuz acaba? Yumurtanız kendiliğinden çatlamadığı için mi..merak ettim
maviskokiz 8143 Kızlar merhaba dün infertiliteye yönlendirildim benide böyle bi süreç bekliyor sanırım biraz anlatabilir misiniz dün amh falan testlere bakıldı adetimin 3 günü gel dediler ve rahim filmi çekil dediler siz yaptırmış mıydınız
mucizemom8 17 gün test yaparsanız doğru sonuç alırsınız inşallah çünkü çatlatma iğnesi de HCG bulunuyor yalancı sonuç çıkabilir 11 gün erken daha doktorum öyle demişti bana
8143 Zdiyebiri klomen kullandım o yüzden çatlatma iğnesi oldum Normalde yumurtalarım kendisi catliyor
Hiragl 8143 klomenle 2 yumurtan oluştu demişti çok heyecan yaptım 10 ocakta da aşı vuruldum . C tesi pazar p tesi 3 gün ilişkin sonra gün aşırı olabilir dedi . Ama Rabbım inş verir güzel haberleri bizlere .
Hiragl 8143 öyle olan birinin 2 evladı var tanıyorum inş senin 3 olcak . Rabbımin hazinesi büyük dua edelim . Test ne zaman yaptircaksin
8143 Hiragl blmiyorum ki canm normal adet tarihim 21 Ocak ama klomen ve çatlatma ignesii kullandım muhtemelen gecikir zaten
8143 Edasude klomen kullndigim için canm bazen kendisi çatlamayabiliyormuş ilaç kullandığım için yumurtlar dha fzla gelişip. Kiste donusmemesi icin