RiRi22 oğlumda yaptırdım bu bebeğime de zamanı gelince kesin yaptıracağım. Rota salgını çocuklarda sık görülüyor ve aşılı öocuk yakalansa bile hastaneye düşecek kadar ağır atlatmıyor. Menenjite gelince bırak çocukları yetişkinlerin bile yaptırması gereken bir aşı bence. Bulaştığı zaman 40yaşındaki adamın bile beyin fonksiyonlarını ele geçirecek kadar tehlikeli. O yüzden günümüz şartlarında böyle bi imkan varken aşı karşıtlığı yapmak gibi bi düşüncem hiç olmadı çünkü ben yaptırmayanların ne duruma düştüğünü de malesef gördüm