Smyrbl Kızlar merhaba 35. Haftadayım 2400 kilosu doktorum düşük diyor şehir hastanesi 2500 gayet iyi diyor sizinkiler nasıl kilosu
kuzuannesi4234 Smyrbl merhaba benim bugün 34+6 ve 2430 kilo çıktı doktorum gayet iyi hatasıyla uyumlu dedi
Brgmde Allah allah benimkide 2400 cıktı doktor iyi dedi. Niye düşük dedi acaba benimde kafama takıldı şuanda 35.0 da gitmiştim De 2050 gram dı 3 haftada 350 gram almış bana da az geldi ama cünkü çok düzgün beslenememiştim uzun acıkmalqrım olmuştu inşallah alırlar 2600 demesini beklyordm enazından 21 günde 350 gram almş bana az geldi şahsen
Smyrbl Brgmde perintolojiye git diye ısrar ediyor dr şimdi çevremdikler ebe arkadaşlarım normal diyor hep aslında
Smyrbl kuzuannesi4234 aynı ikimizinki evet canım ama benim doktor taktı ille görün perinotolojiye diyor muayene tarihi de vermiyor
kuzuannesi4234 Smyrbl siz bilirsiniz tabii tedbirli olmakta fayda vardır belki doktorunuz bu yüzden tedbir olsun diye perinoltolojiye görünmeni istemistir